vastgoedinformatie voortaan digitaal

Geplaatst op 05/06/2020

bij de verkoop van een onroerend goed

Vastgoedinformatie

Informatieplicht

Vastgoedinformatie voortaan digitaal !

Vanaf 15 juni worden de aanvragen vastgoedinformatie behandeld via het e-loket. De gebruikelijke aanvragen via mail of post behoren dan tot het verleden.

De digitale weg kent heel wat voordelen:

  • je kan 24u/24u een aanvraag indienen en registreren
  • je aanvraag zit meteen in het uniforme systeem van de gemeente
  • je kan de status van je aanvraag opvolgen
  • je kan steeds de historiek van je aanvraag raadplegen
  • een aanvraag kan worden ingediend door elke medewerker in naam van het kantoor 

Via   https://www.zelzate.be/nl/stedenbouw/vastgoedinformatie  kan je snel aan de slag en vind je de stappen die je moet volgen om toegang te verkrijgen.

 

 

 

terug naar het overzicht

Verklaring over cookies